Adoption af bækkenbund.

Adoption af bækkenbund – Knibeøvelse dag 21

Hurra 21 dages bækkenbundstræning skulle gerne have fået dig til følelsen af adoption af bækkenbund. Du midste en gang kontakten til din bækkenbund. Nu er den tilbage. Tillykke med det.

Du er gennem 21 dage blevet gjort bekendt med knibet, kroppens funktion og sammenhæng. Du er blevet introduceret til dygtige behandlere. Du har forhåbentligt fået en masse viden, sjove oplevelser og gode vaner introduceret.

Det er nu din opgave at tage bækkenbunden med dig ud i livet. Sker det, at du igen kommer for langt fra bækkenbunden, kan du tage dette program igen. Vi vil være der.

Det optimale er, hvis du får fat i bækkenbunden lige det sekund inden du presser ned på bækkenbunden.

Bækkenbunden trænes bedst aktivt. Sæt dig på hug en gang imellem, brug det lækre hofteled. Hvis du går på lidt hæl så tænk på, hvordan bækkenbunden sidder som kronen på værket. Og ikke mindst husk at skråle med bækkenbunden til Giro 413 eller følg KnowYourFloors på TikToc.

Vi skal snart forlade dig og du os.

Reflekter en sidste gang over hvilke knib, som passer dig bedst, og i hvilke situationer det er nemt for dig at have bækkenbunden med.

  • Har du hund; kan du knibe, når den letter ben
  • Har du en kæreste; kan du knibe lidt, når du kysser ham i nakken
  • Har du et idol; kan du kopiere alverdens billeder af idolet og knibe, hver gang du ser det
  • Har du en knibe-søster; kan I teame up og udveksle sms, når dagens knib er i hus.
  • Bækkenbundstræning og bækkenbundsintegration er for livet!

AFSLUT PROGRAM: VINK FARVELSALUT MED KNIBET

  • mangler du en sidste inspiration så gå til dag 21’s fluf og lær at knibemorse.